3 november 2009

handdoek met borduursel


voor mijn dochter heb ik deze zomer een handdoek geborduurd; dat wilde ze erg graag.

mooie letters uitgezocht en lieve roosjes.
ik heb allerlei patronen op internet gevonden; ik zal er even wat weergeven:
- japanse blog met echt schattige pastel patronen!
- nederlandse blog met veel bloemen
- franse blog met leuke handwerk patronen
- patroon van leuke baboesjka's
- roosje dat ik heb gebruikt (beetje onduidelijk)
- inbreipatronen die wellicht ook bruikbaar zijn (wel vrij groot)
- meer roosjes
- nog wat kleine baboesjka's
ik had een handdoek bij Zeeman gekocht; rose; helemaal schattig!
ik ben van plan om het ook de verjaardag van haar vriendinnetjes te maken. met een (prinsessen)zeepje erbij lijkt het me een heel leuk kado!
het is bovendien een nuttig kado; ik vind veel kado's voor 5/6 jarigen erg goedkoop en snel kapot...
veel plezier ermee!

2 opmerkingen:

  1. Precies op tijd een leuk kado voor een feestje van twee vriendinnetjes van m'n dochter! Bedankt voor de tip. groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen