13 december 2009

retroboom of pretboom?


Welkom en werp een blik op onze kerstboom.
Deze afgezaagde berkenboom uit de tuin deed eerst dienst als 'levensboom' op een bruiloft. Ik vond het model wel grappig om eens als kerstboom te gebruiken. (wel handig, geen dennenaalden). Dus heb ik allemaal tasjes, appeltjes, vogeltjes en sokjes voor in de boom genaaid. Hiervoor heb ik veel inspiratie opgedaan uit het boek Tilda (Tone Finnanger). Ik heb gekozen voor zes verschillende 'hollandse' stofjes, die in alle patronen steeds terugkomen. ERGGG leuk. Alleen ben ik nog niet helemaal over de boom te spreken, de lichtjes komen niet tot zijn recht. Maar dit jaar mag hij wel blijven staan.  Zie ook mijn eerdere blogs: tasjes en vogels.
Hier volgen nog een paar foto's:



1 opmerking:

  1. Ik krijg er niet echt kerstgevoel van, maarja het is wel apart!

    BeantwoordenVerwijderen