2 februari 2010

Babyslofjes

Leuk als kraamcadeautje! Ik maakte ze in combinatie met een rokje en een keer in combinatie met een slab (voor een jongen)


Het lijkt ingewikkelder dan het is, het viel mij alles mee!
Ik gebruikte deze tutorial 

Volgens de tutorial moet je heel smal elastiek gebruiken, dat heb ik in Nederland nog nooit in een winkel gevonden dus ik maakte de tunnel iets breder en gebruikte elastiek van 0,6 mm; dit werkt prima!
Aangezien ik geen locker heb, stikte ik slof en zool aan elkaar met een rechte steek en als afwerking met een zigzag.

3 opmerkingen:

  1. heel erg leuk, ik heb ze ook al gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi!! ik wou dat ik het zelf kon... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel erg leuk je babyslofjes. Heel toevallig kreeg ik laatst van mijn moeder een patroon doorgestuurd van deze slofjes. En ik dacht inderdaad oh dat is vast erg moeilijk om te doen. Maar dat valt dus mee. Wie weet waag ik me er dan wel aan binnenkort!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen