14 april 2010

leuk verjaardagscadeautje

Vorige zondag was het verjaardagsfeestje van mijn achterneefje, 3 jaar werd hij en het is echt een leuk bazeke. In plaats van zelf gekocht speelgoed te geven, heb ik mijn opwachting gemaakt met een zelf gemaakt cadeau. Ik moet zeggen dat het cadeautje heel erg in de smaak viel. Ik laat jullie even meegenieten van mijn gefrutsel. (het idee heb ik hier gevonden)




















Boven op de palen heb ik ook vlaggetjes genaaid, maar daar ben ik vergeten een fotootje van te maken.

Ik kreeg van mijn dochter wel de (terechte) opmerking dat ik dringend de tegels moet schuren...

7 opmerkingen:

  1. Zoiets wil ik ook maken, maar dan in't groot/"echt"! Zal ik wel nooit toe komen... Maar dit is ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er hartstikke leuk uit!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verjaardag's cadeautje.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wauw, die is leuk geworden! Ik heb al stof en stokken klaarliggen, nu nog naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, maar wat een leuke dingen maken we toch allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het enige wat beter kon: de stof zakt een beetje van de stokken naar beneden en ik heb geen bamboestokken gebruikt, gelukkig want dat schuift zeker nog meer. Ik ben nu toch aan 't nadenken hoe ik dit kan verhelpen. Als ik de oplossing heb gevonden laat ik het hier nog wel weten.
    Wat ik de volgende keer ook anders zou doen, stof kopen zonder richting, want zoals de tent er nu uitziet is het toch een redelijk prijzig geheel geworden. De rode stof (Ikea) kon ik in de breedte en in twee richtingen gebruiken, van de 2 meter die ik kocht bleef er zo goed als niks meer over. De andere stof (ook Ikea) daarentegen ... 4 meter moest ik kopen en daar blijft nu natuurlijk nog wel redelijk wat van over. Maar niet getreurd, daar maak ik wel andere dingen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This turned out great! The colors are fun and I would love to see the flags! Thanks for sharing your pictures, it made my day. It is amazing to think of my instructions being used by so many people all over the world! Such a wonderful, big crafting community.

    BeantwoordenVerwijderen