12 juni 2010

Huisie voor je Beesie

Eigenlijk staat het me heel erg tegen, al die gratis weggeefdingen bij de winkel. De lol is van korte duur en vervolgens breek je je nek over die dingen. Toch hebben de Beesies onze deur ook gevonden. We hebben ze dan maar wel een eigen huis gegeven (ook een weggeefding bij de winkel; kartonnen doos :-) )

Dus heb je een regenachtige middag, breek je je nek over die Beesies:
Neem een oude doos, vouw hem dicht zodat het een dak wordt, zijkanten stuk bijsnijden, tape over alle hoeken.
Vervolgens kan je overal ramen/deuren of een brievenbus in maken.

Veel plezier
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Bij ons is zijn de beesies en de gogo's niet zo in. Bij ons iedereen helemaal fan van de WK Juich bandjes van de plus! Er staat een hele troep van kinderen voor de plus en als je eruit komt, komen er 40 kinderen op je af: HEB JE EEN BANDJE??
    Zelfs de jongens uit mijn klas (14/15 jaar) hebben hun hele armen vol... het gaat allemaal net wat te ver vind ik.

    Liefs, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je beesieshotel helemaal geweldig. De kinderen uit de buurt bellen hier zelfs aan om beesies te vragen. In het winkelcentrum mogen ze niet meer bedelen, dat liep volledig uit de hand. Maar wij heben er niet zo veel. De AH is er voor ons alleen voor aanbiedingen, euroshopper en vergeten zaken. Wel probeer ik nu dingen te combineren om dan 15 euro in een keer af te rekenen, ipv een paar dagen per week een beetje. Maar meer kopen voor die dingetjes doe ik niet.

    De welpies zijn hier trouwens nog steeds erg in trek als kattenspeeltjes, daarvoor zijn de beesies denk ik niet zo geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil iemand zijn beesies doneren aan onze opvang (kittens) ?

    bedankt

    BeantwoordenVerwijderen