25 januari 2011

Oerwoud in de vensterbank

Afgelopen weekend maakte ik 2 swappakketjes gereed en deed er een paar losse applicaties bij van stof die ik nooit meer gebruik. Maar goed toen de kinderen dat zagen.... moest er gelijk toch nog wat van gemaakt worden. Deze stof heb ik bij de quiltwinkel 'de naaidoos' in Nieuw Buinen gekocht.
Applicatiestof van wilde dieren. Ideaal om met vliesofix op een t-shirt te strijken of om twee dezelfde afbeeldingen op elkaar te naaien als speelgoedbeestje. Ze vonden gelijk hun plek in een plant op de vensterbank.


Groeten Annemieke
Mooimiek
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zo'n oerwoud op de vensterbank. Dat zou hier ook wel leuk staan. Ik lees trouwens dat jij swapt. Kan je me soms eens wat meer informatie geven waar je je kan inschrijven om ook te kunnen swappen. Ik heb de wereld van het swappen net ontdekt en ik vind het enige om te doen. Enkel jammer dat ik enkel maar Engelstalige sites vind en ik zou eigenlijk veel liever in het Nederlands swappen. Hartelijk dank voor je eventuele reaktie

    BeantwoordenVerwijderen