11 mei 2011

Give-Away !

Hallo allemaal !!

Ik haal héél veel voldoening uit het bloggen, en laat ik het dan ook nog eens super-leuk vinden dat mensen zich als 'volger' zetten, bij elke volger die erbij komt kan ik mijn geluk niet op ;-)

Dus... om jullie allemaal te bedanken (of tja... toch iémand) doe ik een give-away op mijn blogje.

Deze oorbelletjes heb ik speciaal gemaakt gisteren, hopelijk vinden jullie ze mooi?



Het zijn lichtroze en blauwe glaskraaltjes,
afgewerkt met lichtblauwe of lichtgroene Swarovski-kraaltjes.

Wat moeten jullie ervoor doen?

Helemaal niet veel natuurlijk ;-)

Maar meer vertel ik hier op mijn blogje !!

Want daar gaat de rest ook doorgaan... dus mensen die ze graag willen, gelieve DAAR te posten, want ik heb schrik dat ik mensen ga vergeten als jullie ook hier reactie geven... en da's natuurlijk niet de bedoeling !!

Veel plezier !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten