16 juni 2011

Een drukke week...

Hallo allemaal !

Wat een drukke weken zijn het geweest !

Vrijdag wisten we eindelijk de winnaars van mijn eerste give-away,
wil je graag weten wie het zijn... dat kan je hier vinden: KLIK

Nogmaals proficiat aan beide dames, ondertussen zijn jullie oorbelletjes al onderweg natuurlijk ;-)

Zaterdags maakte ik koekjes ! Dat receptje ga je snel op mijn blogje vinden.


Op zondag maakte ik bananenflapjes met chocolade.
Ook dat receptje volgt nog snel.


En vandaag liet ik op mijn blogje het gehaakte gsm-jasje zien dat mijn mama voor me gemaakt heeft en waar ik helemaal gek op ben:


Voor de rest liet ik jullie kort na de middag ook al eventjes meegluren met mijn bezigheden van de laatste tijd... die kan je HIER zien.

De bevalling van een lieve vriendin komt eraan,
dus haar cadeautje begint vorm te krijgen (gelukkig maar ;-) )


Een beetje een gemene foto... want de vriendin leest en kijkt mee, en ze weet natuurlijk wel wat ze kan verwachten, maar de kleurtjes mogen nog steeds een verrassing blijven ;-)

Ik ben ook aan het koken geslagen, zoals iedereen moeten wij ook eten 's avonds.
Maar dat saaie 'vlees-groenten-aardappel' is niet helemaal mijn goesting, dus is het soms zoeken naar leuke, lekkere en vrij snelle alternatieven.
Dus die komen over een tijdje ook allemaal netjes op mijn blog !

Dit zijn allesinds al de proevertjes:




Tot later !!

3 opmerkingen:

  1. leeuke foto's! Ook leuk hoesje, en lekker eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik krijg gewoon trek als ik dit alles zie!!!

    vanaf nu volg ik dit blog! :)
    zelf maak ik handgemaakte sieraden en om een voorproefje te geven hou ik mijn eerste giveaway
    http://janimie.blogspot.com/2011/06/first-giveaway.html
    iedereen mag zich aanmelden :)

    BeantwoordenVerwijderen