23 juni 2011

Hamburger-cupcakejes !

Hallo allemaal !

De periode van de BBQ's is weer aangebroken, en die allereerste zijn natuurlijk geweldig leuk. Ik moet toegeven dat ik het eerder voor de sfeer doe dan voor het eten zelf,
want ik heb daar nogal snel genoeg van ;-)

Maar ik wijk af.

Een van de eerste BBQ's was met een bevriend koppel van me, en het enige dat ik mocht doen was voor het dessertje zorgen.
Dus ik zocht iets dat passend was... en leuk... en lekker natuurlijk ook ;-)

Dus ik experimenteerde wat met vanille en chocolade cupcakes,



En met gekleurde suikerpasta:


En toen kreeg ik dit !


Superleuk om af te geven, voor ons was het direct ons dessert, maar het kan evengoed een traktatie zijn op school of een kleine dankje-wel als je naar een feestje mag.

Wil je graag de recepten van de cupcakes?
En weten hoe je deze hamburgertjes maakt?

Dat kan je vinden op mijn blogje:

Haja... we zitten bijna-bijna aan de 50 volgers... dus da's bijna-bijna een reden om terug een give-away te doen !! ;-)

Tot de volgende keer !!

4 opmerkingen: