9 augustus 2011

Mijn eerste keer.... Deel II .. The Give-Ayway!!

Zoals ik eerder in mijn eerste blog vertelde; " Zelf ben ik net begonnen maar heb de smaak goed te pakken!" , heb ik nog even snel een boekenlegger gemaakt met nog een zeemeerminnetje. Dit keer met een randje en ik denk dat ik dat ook nog bij Jaydee haar boekenlegger doe want ik vind het zo wel ietsje leuker. ;)

Omdat ik hier dus nieuw ben dacht ik: "misschien wel leuk om mijn eerste Give-Away te houden". Gewoon omdat ik nieuw ben hier bij Zelfgemaakt van mij - voor jou! De naam van de blog zegt het eigenlijk ook al : Zelfgemaakt van mij - voor jou! Dus ja... Why not, I guess...

Wat moet je doen? 

- Mij een leuke, makkelijke idee geven wat ik kan maken voor mijn MoentjePompeloentje. Het liefst iets origineels en wat ze kan gebruiken, voor school, kamer e.d. 
 - mij Volgen @ http://moentjepompeloentje.blogspot.com/ Nou ja, zou het superleuk vinden maar niets moet, alles mag!!

Na de vakantie ( 4 sept) wordt de winnaar bekend gemaakt! Spannend!!

Dat was het!!

Oja, wel zo handig om de boekenleggers te laten zien. Laat ook weten welke je zou willen ontvangen! De paarse is van jaydee maar ik maak er straks nog 1 en dan met hetzelfde randje als de ander. Ben benieuwd of ik uberhaupt wel reacties krijg! haha...



Dit zijn ze.

 







5 opmerkingen:

  1. die paarse is supergaaf!

    madebyjuud.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel leuk hoor die boekenleggers, ik doe graag mee met je give away!!
    Als tip, wij komen net van de zee, een schelpendoosje maken met de meegebrachte schelpen, wou ik hier ook nog doen! zodat ze hun kleine spulletjes erin kunnen opbergen!
    Sscces, ik zet ook een linkje op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee met je Give-away ! Want het is supermooi :-)

    Euuh... een ideetje voor te maken... misschien een pennenzak? Gepersonaliseerd en wel, altijd leuk !
    Of een mooie opbergtas?
    Of een hoes voor rond haar agenda? Gehaakt misschien?
    Of een blitse sleutelhanger?

    Je kan zoveel maken he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen