25 augustus 2011

Nog meer sjaals en mutsen !

Hallo allemaal !! Hier zijn we weer met een update van het sjaals en mutsen projectje.
(je kan er meer over lezen op mijn blogje !)
 
Ik was er zelf even een weekje tussenuit, door het vele breien zat mijn rug en nek muurvast. En dat straalt dan verder naar de ellebogen en naar je rug en je schouders en noem maar op ;-)
jullie zullen het wel kennen!
.
Dat krijg je als je een beetje overdrijft natuurlijk.
Maar ondertussen ben ik er toch weer ingevlogen, ik kan het niet laten.
Dus sjaal nummer 4 is af !


Ook de sjaal van vriendje gaat vooruit en vooruit...
 
Primeur : ik heb mijn allereerste muts gehaakt !
En het was als proefstukje voorzien,
 maar ik vond het ZO mooi dat ik het afgemaakt heb, nu nog afwerken en klaar!


Uit de losse hand, maar wel met het voorbeeltje van Tio ernaast,
zodat ik kon meten en passen hoe breed en hoe lang het ding moest zijn.
 (want eigelijk had ik geen idee wat ik aan het doen was)

Want oja, de eerste mutsen en sjaals druppelen binnen, en wat zijn ze allemaal toch zo moooooi !!

Deze twee praaaachtige setjes komen van Tio.
Super-super-super bedankt, ze zijn echt geweldig !



En dit lieve stelletje (met een supermooie bloem er op !) en de twee prachtige sjaals komen van Mevr Rita.
als ik me niet vergis heeft ze geen blog
(als ik me wel vergis, corrigeer me dan zeker, dan zet ik het hier bij op !)
Maar de dankje-wel-mail is verstuurd en ook langs deze weg nogmaals:
dankjewel !!



Dan heb ik een foto getrokken van de sjaals die mijn lieve ouders voor me klaar hadden liggen:


Daar zullen de kids ook méér dan happy mee zijn !!

Nu ga ik lekker verder haken aan mijn 2de muts, hopelijk gaat die even vlot als de vorige ;-)

Alle sjaals en mutsjes mogen al verstuurd worden, voor een adres mag je steeds naar:
bee-zzybumblebee@hotmail.be een mailtje sturen.

Ik waardeer het als iedereen zélf een mailtje stuurt, en niet via via aan het adres raakt, ook niet op het internet gooien (en ook mijn naam niet ;-) ).

Er vliegt, flappert, kruipt en sluipt nogal wat rond op het www...

Dankjewel allemaal !!

1 opmerking: