19 oktober 2011

Receptjes !

Ik hou ervan om nieuwe receptjes uit te testen...
niet altijd komt dat even goed in orde ;-)

Maar gelukkig meestal wel.

Ik fabriceerde chocomousse, die blijkbaar heel erg in de smaak viel.
(ben zelf geen chocomousse eter dus dat was de opinie van mijn proevers)



Het receptje kan je hier vinden.

Dit waren de ingrediënten van een lekkere milkshake


Zeker eens het proberen waard, echt de moeite !
Receptje staat hier.

Deze koffiekoekjes hebben verschillende namen, een leuke discussie er over kan je volgen op de blog ;-) en ik ben weer wat slimmer geworden ook, want ik wist dat allemaal niet.


Ik noemde ze kaneel-koffiekoeken, maar dat klopte niet helemaal, zo blijkt ;-)

Recept en discussie lees je hier !


En dan is er ook nog mijn give away.

Ik zit net boven mijn 100 volgers, dus tijd om iets weg te geven.
Deze kraaltjes maakte ik zelf van fimo,
je mag kiezen of ik ze moet lakken of niet, en welke je het mooiste vind,
En die kan je winnen ;-)




Je kan HIER je kans wagen !

Dat was het weer voor even !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten