25 november 2011

Friemeltjes en krulletjes...

Doodlen is leuk !
Je weet wel...
Krulletjes tekenen, en daar nog wat prulletjes er rond.
En dan een friemeltje erbij.
Een bolleje, een kronkeltje en voor je het weet heb je zoiets als dit:
En als dat dan af is... dan wilde je eigelijk dat je blad wat groter was zodat je nog eventjes verder kon gaan ;-)
Meer foto's van mijn doodle kan je hier vinden op mijn blogje.
Ik ben er best wel fier op,
maar om een of andere reden ben ik over alles dat ik teken of schilder steeds weer heel erg onzeker...
Maar opbouwende kritiek is méér dan welkom !!
Fijn weekend allemaal !

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je tekeningen en schilderdingen tot op heden nog echt heel erg mooi. Ik zou het niet kunnen zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er Mooi uit!!
    Daar kan je trots op zijn :)

    Gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen