18 november 2011

Projectje sjaals en mutsen: het eindresultaat !

Met een beetje vertraging kom ik ook hier showen met het werk van véle lieve dames...

We werkten allemaal samen aan een projectje,
namelijk sjaals en mutsen haken-breien-naaien-... voor de kinderen die bij Moeders voor Moeders steun zochten.
Die organisatie liet me weten dat ze vooral sjaals en mutsjes in de uniform kleuren te kort kwamen, voor de lagere school kinderen.

Dus ik startte iets op... en er deden gelukkig heel erg veel enthousiaste helpers mee.

Op 24 oktober reed ik dan samen met mijn vriend naar Borgerhout om alles af te zetten.
Enfin ja, niet alles... want enkele dames waren wat later met hun gift (wat natuurlijk geen probleem was) en gingen het zelf afzetten.
Anderen woonden er dan weer dicht bij, dus dat was ook rap binnen gesmeten.
En sommige namen zelf het initiatief om het af te zetten, ookal was het voor hen ook een tripje rijden.

Allesinds, de mensen daar waren content met de buit en ik hoop dat héél erg veel kindjes het lekker warm zullen hebben op de speelplaats dit jaar !

Ook langs deze weg nog eens een dikke dankjewel voor al de hulp, het verspreiden van mijn blogpost en voor de steun en lieve woorden die ik via e-mail mocht ontvangen.

Ik heb foto's getrokken van alle sjaals en mutsen die ik ontvangen heb,
je kan ze allemaal hier zien, op mijn blogje.


Nogmaals: dankjewel !
Zonder jullie had ik dit niet kunnen doen :-)

En nu: tijd om aan het volgende projectje te denken,
want helpen is toch iets fijns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten