2 december 2011

Fluffy sneak-peak


Sommige bolletjes wol zijn gewoon te zacht en te mooi om te gebruiken, want dat wil zeggen dat je er iets van moet maken en dat datgene dat je gemaakt heb, ook zal verslijten want dan gebruik je het.

Volgen jullie nog? ;-)

Ik heb dat met vele dingen. Met wol. Kralen. Stofjes. Papier.
Noem maar op.

Deze keer dus met wol,
en dus besloot ik dat ik het zo 'zuiver' mogelijk zou gebruiken.

Ik ga er een babydekentje van maken.

Dat ziet er ongeveer zo uit ondertussen:


Het zal nog wel eventjes duren eer het af is...
want dit is een tussendoor-projectje. Als ik eens 5 minuten tijd heb, dan zwier ik er nog een priem of twee bij aan, en dan leg ik het weer opzij.

Dus als het af...
kom ik het showen ;-)

2 opmerkingen:

  1. Ik volg dat heel goed! Ik heb dat vooral met stof, maar ook met andere dingen. Er is een naam voor deze aandoening: verzamelaar. :-))

    Ben benieuwd naar het dekentje.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spannend, ik herken dat wel :) maar het is ook weer zonde om het in een doosje te laten zitten!

    BeantwoordenVerwijderen