20 juni 2015

Kraamcadeautje: Rammelaar


Mijn stiefzus krijgt binnenkort een baby. Ik wilde graag iets voor haar maken, maar slofjes of een mutsje zijn zo standaard dus ik besloot een rammelaar te haken. Nergens vond ik het perfecte patroon, dus ik schreef er zelf eentje. En ik moet zeggen, ik ben heel blij met het resultaat:


Binnenin de bloem zit een platic bolletje uit een kinder suprise ei gevuld met een paar belletjes. De rammelaar kan dus ook echt rammelen.

Perfect kraamcadeautje toch? Hier vind je het patroon met foto's.

Als je vragen hebt over het patroon hoor ik het graag!

Liefs,
Hanne

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n grote bloem als rammelaar die valt vast goed in de smaak.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige rammelaar! Slim om er zo'n ei in te stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertof! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt hoor. Ik kan merken dat je zeer creatief bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is zo'n cadeautje dat altijd bewaard wordt als het niet meer wordt gebruikt. Ooit is dit zo'n -weet-je-nog-cadeautje- Waardevol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor wie het aangaat,

    Alaska USA Finance and Capital Limited biedt momenteel alle soorten leningen aan aan het publieksbelang van 3%. We verstrekken leningen binnen het bereik van €10,000.00 tot €500,000,000.00. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Alle geïnteresseerde aanvragers moeten hun antwoorden sturen naar: unique2aal@gmail.com

    E-mail: {unique2aal@gmail.com}
    Phone #: +12542420879

    BeantwoordenVerwijderen